12 maj 2007

Populär

Det var längesen jag och Yrsa var med på hundpromenaden i Båstad. De är på tisdagseftermiddagar och då har vi varit på agility. Förhoppningsvis hinner vi vara med ett par gånger innan det blir sommaruppehåll. Det kan verkligen behövas! Lydnad är inte min och Yrsas favorit med resultatet att den fallerat lite...
Enligt Hansi har hundpromenaden blivit så populär att det ibland är hela 14 hundar med! Tänk! I början var vi bara fyra...
Hansi säger att de egentligen borde heta Yrsas hundpromenader men jag vägrar att ta åt mig äran! Nog för att det kanske var tack vare Yrsa som de en gång startade när jag tog kontakt med Hansi för råd om min lilla ligistvalp men hade det inte varit för Boels och Hansis engagemang hade det aldrig blivit några promenader! Så det så! Yrsa och jag kan inte annat än bocka och tacka för all hjälp vi fått! Punkt.

Inga kommentarer: