10 juni 2006

Trädgård

Idag har Rocky varit hos mig och Yrsa. Jag tröttnade ganska snart på att ha båda springande runt mina fötter här hemma- plötsligt kändes lägenheten väääldigt liten- och åkte ut till mamma och Kenneth. Att gå ut på promenad med båda själv var inte ens att tänka på. Jag hade fullt sjå med att gå ner med dem båda till bilen, vilket är ca. 100 meter på otrafikerad väg. Hos mamma är trädgården inhägnad och där har Yrsa och Rocky sprungit runt hela eftermiddagen. De har lekt och busat, lullat runt och undersökt trädgården tillsammans, vilat i skuggan och grävt hål i gräsmattan (oops!). Det är skönt att de kommer överens (hmm, ibland tycker Yrsa att Rocky kommer lite väl nära mig och då morrar hon lite grann, det är bara, bara min matte!). Vi får väl se hur det går när det är dags för Yrsa att börja löpa. Rocky är nämligen väldigt intresserad av Electra trots att hon inte löper just nu. Och Yrsa och Rocky ska INTE ha några valpar ihop, inte nu, inte sen, inte någonsin!

Inga kommentarer: