15 april 2006

Yrsa Syrsa

Igår pratade jag med Susanne från kennel Laggartorp och de hade en liten groenendaeltik kvar. Hon är tolv veckor och ska få flytta hem till mig nästa helg. Det är LÄÄÄÄÄÄNGE dit! Den enda bilden jag har på henne är när hon är åtta veckor och hon är jättesöt! Nu väntar jag på att kenneln ska maila ner fler bilder till mig, borde komma under dagen. Väntar med spänning. Hon är ju fyra veckor äldre nu än på bilden jag redan har.

Konstigt ändå vilken stor kärlek man kan känna för någon som man inte har träffat ännu. Men det är bara bra, har ju varit lite orolig för att det skulle vara för nära inpå Inkipinki med en ny belgare, men det ska nog gå bra. Fast det känns bra att Yrsa är svart, så blir det samma men ändå olika, och det är ju precis så det ska vara.

Längtar, längtar, LÄNGTAR!

Inga kommentarer: